Thursday, June 12, 2008

fotball og sitater

nå om dagen koser jeg vettet av meg med fantastisk fotball på Tv og litt planlegging på skolen. å planlegge er et slit så jeg atr meg et par pauser og surfer innom litt snacks...i dag kommer det et par sitater...fra ivar Hoff, en person som etter min mening har lite peiling på fotball,men som har klart å bli kronet som ekspert. En ting han har til felles med de andre ekspertene er at han har fått sparken flere ganger. iallefall så sier han mye jeg har ledd av. Her er noe:



"Han hadde spenst som en tepose"

"Det var et utrolig skudd, bare så synd det går midt på keeper".

"Det var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger."

"Da kan du kalles optimist. Står stille og syter fra 43, 5 meter"

"Slike tekniske finesser vil jeg ha meg frabedt"

"Han ser ikke akkurat ut som et fruktfat (om Solskjær)"


"jeg ble kalt inn til formannen, som sa: - Du er en ryddig kar, Ivar, du er ikke alkoholiker og du har ikke voldtatt kona mi. Du har derimot ikke oppnådd resultater, så jeg er redd vi må skilles nå. Jeg svarte: Jeg vet selv jeg er ryddig, og jeg har et edruelig forhold til alkohol. Når det gjelder din kone... henne har jeg sett. Så det blir ikke aktuelt. (da han ble sparket i Brann)"

1 comment:

Marlene said...

ja.. tenk å ha spenst som en tepose.. :p