Sunday, July 01, 2007

Gjesteskribent om fotball..

Hei! I går var det klart for fotball som vanlig på en Torsdags kveld. Stjernespillerne Daniel,Harald og Phillip var ikke tilstedet. Men moro ble det likevel!! Vi var totalt 10 stk i går,men aldri mer enn 9 på banen samtidig.Grunnen til det var at noen kom, mens andre gikk. Det var mange spillere som vanligvis ikke kommer: Andreas Grandahl,to gutter vi fant og Richard Svensson var deres navn.

Det var jevn -spilte kamper igår,mye fint pasningsspill! Det var nesten ingen som taklet i går,noe som var litt synd. Thomas Hansen var et stort unntak av det igår,ved å takle flere ganger Fredrik E.!! Litt kåringer fra kvelden: Beste mål: Rune "Trusa"-setter ballen perfekt på volley fra 10 meter. Best totalt: Thomas Hansen-er veldig på hugget.Takler,dribler og scorer en del mål! Veldig bra av Thomas "Di matteo" Hansen. Mest framskritt: Rune Torbjørnsen-blir bare bedre og bedre! Beste takling: Sindre- den gutten kan bare takle og løpe. Vil nevne at Preben og Fredrik jobber utrolig bra! Forbilder! Med det vil jeg si bra jobbet ,og ta det rolig til neste trening(NEI!!!)

skrevet av sindre Wahlberg

2 comments:

Anonymous said...

slegga is back;)

Anonymous said...

oj! for et kompliment å få! :) det setter jeg stor pris på! jeg håper jeg blir enda bedre i løpet av "sesongen", det er uansett veldig morsomt å spille ball med gutta! tjoho! gleder meg til neste gang og håper det blir på tirsdag eller onsdag for da kan jeg.. ;)