Wednesday, June 20, 2007

Tagget/ tikket



Hei på dere. jeg har blitt tikk/ tagget eller hva dere vil og skal komme med 6 ting som ikke er så kjent for andre...hmm..

1. Da jeg var liten hadde jeg en usynlig venn som het Heli..Jeg er usikker på om det var han eller hun, men vi hadde det veldig fint sammen.( har en usynlig venn nå også...ved navn Den hellige ånd...)

2. Fra jeg var 4-6 år bodde jeg i USA og gikk på en type førskole der. Der fikk vi karakterkort som omfattet bland annet amerikansk uttale. Der fikk jeg høyeste karakter og slo mange av de " innfødte"

3. Jeg har begynt å gråte etter å tapt en fotball kamp.

4.Da jeg var 16 år var jeg med en speidergruppe på sommerleier. den ene dagen skulle vi opp til Gaustatoppen og tilbake.sånn pass høyt fjell..Tok 1,5 time opp tror jeg. Jeg løp opp til toppen og når alle hadde kommet opp så vi etter noe vi kunne ta med ned. Noen kom med steiner med en vekt på 1oo-200 gram og fikk stempel til 15 kr. Jeg synes det var dyrt for litt blekk på en stein så jeg tok tak i en stor stein. Da lo han bak disken og sa at hvis jeg bar den ned skulle jeg få to stempler gratis..Det kunne jeg sikkert klare tenkte jeg, gratis var det også. Jeg bar steinen ned og da jeg kom hjem viste vekta 12,5 KG!!!! Har steinen ennå:)

5. Jeg har et motto: smerte er gøy. dette gjør at jeg når jeg trener har en evne til å presse meg selv til det ytterste og har opplevd å spy og svime av etter trening.

6. Da jeg var litt yngere løp jeg noen ganger til byen,. jeg hadde med bank kortet mitt slik at jeg kunne sjekke hvor mye penger jeg hadde på kontoen. Hadde muligheten til å sjekke det på mini-banken på Sellebakk, men den lå bare 200 meter borte og da fikk jeg trent mindre..

No comments: