Sunday, October 21, 2007

Chris "Fifa" Andersen


Frem mot neste kamp vil vi ha et intervju med alle spillerene på Løkkelandslaget. Hver spiller har blitt kontaktet av A.SMS.J ( artigfotballens sms journalist) og gitt gode svar. I dag " snakker" vi med spiller nr 7. Chris Fifa"Andersen.
Posisjon: midtbane
alder: 22
Styrke: Løpskapasitet.
Svakhet: ingen.
A.SMS.J: Hvilke tanker gjør du deg frem mot neste kamp?
Fifa: Jeg ser frem mot den kampen og tror den blir noe enklere en siste match. Men vi må ikke ta for lett på det. DA kan målene komme mot oss også.
A.SMS.J: Hvilken spiller forventer du deg mye av i neste kamp?
FiFA: tror at Trusa er tilbake i form denne gangen og putter noen mål!!
A.SMS.J: Det var knyttet store forventninger til deg som spiller på Løkkelandslaget. På hvilken måte føler du at du leverte varene?
Fifa: Med tanke på min egen prestasjon håper jeg det løsner litt fremover. Har vært litt uheldig med pasningene,men det kommer nå!!Jeg vil mye og har ikke tenkt til å gi meg!
A.SMS.J: Hva blir resultatet i den siste gruppespill kampen?
Fifa: Tørr ikke tippe resultat,men det her skal vi klare. Satser på at veggen i målet holder nullen
A.SMS.J: Da kan jeg ikke annet en å si lykke til videre i cupen.

1 comment:

Anonymous said...

Chris blir viktig for oss!
-Sindre