Tuesday, October 30, 2007

Christer "Boxen" Wahlberg


Jepp jepp. Ballen ruller videre og vi nærmer oss den siste kampen i gruppespillet i artigfotballen. vi rekker likevel et intervju med Christer" boxen " wahlberg.
Christer Boxen.
alder: 22
Posisjon i på Løkkelandslaget: Midtbane/spiss.
A.SMS.J: Har du gjort deg noen tanker angående neste kamp?
Boxen: Neste kamp blir viktig og jeg forventer tøffe taklinger og få mål.
A.SMS.J: Hva kommer til å kjennetegne dere som lag i morgen tror du?
Boxen: at vi stiller opp for hverandre og viser stor vilje, samtidig er spillerglede vesentlig for laget vårt.
A.SMS.J: Er det noen spillere du håper skal vise seg mer frem i denne kampen, en kamp som begge lag må gi alt?
Boxen: Jeg håper det løsner for Chris "Fifa",at han finner roen på midten. Samtidig har jeg tro på at "trusa " og jeg skal finne hverandrebedre enn tidligere. Kanskje det fungerer bedre hvis jeg blir flyttet på kanten?!
A.SMS.J: Har du en siste kommentar før dere går i krigen?
Boxen: Nøtteknekkerne!!,Jeg har med Susp..
A.SMS.J:Lykke til videre i cupen til Løkkelandslaget og til Boxen!

No comments: