Friday, October 26, 2007

Rune "trusa" Grønli


I dagens intervju snakker vi med Rune "trusa" Grønli. Rune er en talentfull ung fotballspiller med balanse lik Bambi( kjenner ingen som ramler like mye som deg), men med styrke som en russisk fjellgeit. Trusa gir alt og har vinnergnisten!!
Posisjon i Løkkelandslaget: Midtbanekriger
Styrke: Styrken og evnen til å presse seg selv.
Svakhet: ingen!!
A.SMS.J: Hva synes du om starten dere har fått i cupen Rune?
Trusa: Jeg synes laget vårt er bra, men tror vi har hatt litt flaks med trekningen av lag i innledende runde og for at vi skal ha noen sjanse videre må vi gi jernet enda mer!!!!
A.SMS.J: Hva forenter du i neste kamp av laget ditt?
Trusa: Det blir viktig at WAhlberg brødrene viser mer blod og jeg forventer også flere klassescoringer av Christer!!
A.SMS.J: Hva med din egen innsats for laget. Du krever mer blod av WAhlberg brødrene og at laget gir jernet. Hva har du tenkt til å bidra med selv.
Trusa: Jeg må gå i meg selv og fokusere for å putte målsjansene. Håper at jeg er tilbake i toppform.
A.SMS.J:Betania Skjeberg kunne som kjent ikke stille lag pga for høy snittalder. Hvordan ser du på det??Er du bitter av den grunn?
Trusa: Artig for meg å få lov til å spille med så mange zoe gutter.:)
A.SMS.J: vi har inntrykk av at du er en solid forsterkning og at du blir sett på som et høyverdig medlem: Lykke til videre:)

No comments: